Nyckelord

TV4

Besöker

… i natt. Jag drömde att jag var med i Idol (musikprogrammet på TV4 alltså, för läsare som bott i en skokartong de senaste tio åren eller för framtida läsare som hittar den här bloggen år 2549). Problemet var bara att jag precis hade åkt ut. Det säger väl en del om mitt självförtroende.

Jag stod alltså i något rum och hade förlorar-intervju efter programmet, och det var där min dröm började. Inget glitter och glamour, inga hårresande ballader inför ett fullsatt Globen. Nej, sånt drömde jag inget om. Bara delen där jag redan blivit utröstad.

Efter intervjun fick jag åka hem. Det märkliga var att hela Idol hölls hemma i mitt barndomshem, så jag gick bara in på mitt rum.

Vem vill tolka den här drömmen?

Kvällen är din, den relativt nya  lördagsunderhållningen på TV4, måste vara den absolut sämsta programidé som någonsin tänkts fram av en mänsklig hjärna.

Vanligt folk som får sina drömmar uppfyllda, och får dansa/sjunga/gå på tivoli med sin idol. Det kan ju omöjligt vara roligt för någon annan än personen som är med. Vem i all världen vill se Svenne banan sjunga duett med Justin Timberlake?

Jag vill ha trekant med två heta nymfomaner, men inte kommer Martin Stenmarck och erbjuder mig det och sänder allt i TV för det.

Ikväll tittar jag på inget mindre än Let’s Dace! Det är nåt nytt från TV4, men visst tusan verkar det bra.

Sen vill jag berätta att jag inte tycker om att ha vänsterjusterade bilder i mina inlägg, när jag inte har text nog att få själva texten att omsluta bilden. Så därför tar jag här tillfället i akt att skriva att jag har haft en väldigt bra dag. Jobbet kändes som det var över på en pisskvart, jag käkade kycklingsouvlaki med pommes till middag, jag skrev över hela min mage med bläckpenna och ni får inte veta varför, och när jag kom hem hade jag fått min nya Nintendo 3DS. Visserligen hade den en död pixel, så jag ska försöka få den bytt. Men ändå!

Sådär, då var det utrymmet igenfyllt av text. Jag önskar er alla en synnerligen trevlig kväll. Kram.


Warning: compact(): Undefined variable $pagination in /home/danierse/wernerslidanden.se/wp-content/themes/cheerup/loop.php on line 27

Warning: compact(): Undefined variable $pagination_type in /home/danierse/wernerslidanden.se/wp-content/themes/cheerup/loop.php on line 27