Kärlek No pun intended 6 april, 2009 5 kommentarer Warning: compact(): Undefined variable $spacious_style in /home/danierse/wernerslidanden.se/wp-content/themes/cheerup/content.php on line 36 Dela Share on Facebook Share on Twitter Email A match made in heaven! ordlek Liknande inlägg Hallsoffan gav mig en flashback om singellivet 7 augusti, 2015 O blogg, jag hafver försummat dig 21 augusti, 2014 Ibland får jag lust att lägga ner hela bloggen, eller åtminstone ta bort möjligheten att kommentera. 20 januari, 2014 5 kommentarer Märta 17 år sen Svara Så det blir en dejt till? Daniel 17 år sen Svara Mja, nu var det nog inte oss jag syftade på med min ordlek. Vet inte om vi är en tändsticka gjord i himlen än. Men ja, jag hoppas innerligt att det blir en dejt till. 🙂 Daniel 17 år sen Svara … eller många till. TIHIHIHIHIHIHI! :$ Märta 17 år sen Svara Vad syftade du på då? Håller tummarna för din del då! Daniel 17 år sen Svara Ingenting tror jag, tror jag sa det som svar på något annat på jobbet, och vips så kom jag på denna frrrrruktansvärt bra ordlek. ;D Skriv nåt kul vettja! Avbryt svar Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Meddela mig om nya kommentarer via e-post. Meddela mig om nya inlägg via e-post. Δ
Ibland får jag lust att lägga ner hela bloggen, eller åtminstone ta bort möjligheten att kommentera. 20 januari, 2014
Daniel 17 år sen Svara Mja, nu var det nog inte oss jag syftade på med min ordlek. Vet inte om vi är en tändsticka gjord i himlen än. Men ja, jag hoppas innerligt att det blir en dejt till. 🙂
Daniel 17 år sen Svara Ingenting tror jag, tror jag sa det som svar på något annat på jobbet, och vips så kom jag på denna frrrrruktansvärt bra ordlek. ;D
5 kommentarer
Så det blir en dejt till?
Mja, nu var det nog inte oss jag syftade på med min ordlek. Vet inte om vi är en tändsticka gjord i himlen än.
Men ja, jag hoppas innerligt att det blir en dejt till. 🙂
… eller många till.
TIHIHIHIHIHIHI! :$
Vad syftade du på då?
Håller tummarna för din del då!
Ingenting tror jag, tror jag sa det som svar på något annat på jobbet, och vips så kom jag på denna frrrrruktansvärt bra ordlek. ;D